Gråtit

Ja, det har jag gjort idag, en lite skvätt iaf. Jag har mått superbra den senaste tiden och det gör jag fortfarande. Problemet är färdtjänsten, den knäcker mig just nu. Jag har haft så mycket strul med den under den senaste tiden.
I fredags som jag skrivit,  när jag hade en tid och passa kom den 40 minuter försent och det är mer regel än undantag nu för tiden.. För ett par veckor sedan kom den inte alls eftersom de på bokningcentralen hade gjort fel och bokat mig på fel dag. :(
Idag kom bilen i tid så jag blev ju glad och lite förvånad... Sedan satte vi igång och köra och chauffören satte igång sin gps? Sedan började strulet, vi kom inte rätt. Körde omkring hur länge som helst och chauffören lyssnade inte alls på vadjag sa och eftersom han inte var från stan så kände han inte till någonting. Vi kom fram tillslut, en kvart efter min frammetid. Alltså, när man har en frammetid så skall det vara garanterat att man senast är framme den tiden, så är det. Men det funkar inte för mig längre. Jag började som sagt gråta när jag kom fram, lite överdrivet kanske men det är rätt knäckande att inte kunna lite på färdtjänsen. Min tid är också dyrbar, trots att jag är funktionshindrad?!?
Träningen gick kanon och det var så jäkla roligt. :)
När jag kom hem stack vi till dagiset och det gick bra den med.
Nu skalljag ut i solen och käka glass med mina älskningar. :)
So long

Kommentarer
Postat av: Titti

Det brukar lätta lite när man får gråta! Hoppas glassen smakade bra!?
Kram Titti

2008-04-21 @ 16:47:14
URL: http://dagarimittliv.blogg.se
Postat av: Anonym

Klart att din tid med är viktigt! Tycker också att det är uselt av dem att missköta sig på det viset. Du köper en tjänst och då ska de leverera den.

2008-04-21 @ 21:20:37
Postat av: Ellinor

Morr!! Jag tycker nästan att ni ska ta kontakt med pressen och förklara hur dåligt färdtjänsten funkar. Då kanske de skärper sig. Du är ju som sagt så himla beroende av dom och flera med dig ju!

Stor kram!

2008-04-22 @ 10:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0