Grått

Idag är det inte alls lika fint väder som det varit de tidigare dagarna. Lite tråkigt men trots det så känner jag mig på bättre humör idag.
Mammas lille vän är på dagis. Han har sovit jättebra inatt, tror inte jag varit upp till honom en enda gång, såå skönt!
Jag kollade upp de nya medicinerna igårkväll och det var väl ingen rolig läsning direkt. Jag vet att man blir bara deppig om man går in och läser biverkningar så det skall man ju bara hoppa över men det gjorde jag ändå.
Remicade kanske har hjälp lite? Jag har ont men kanske inte lika mycket?
Nej, nu skall jag ta mig en kopp kaffe och läsa lite. Har gett mig in på en ny Dennis Lehane, hoppas på ett mer förstårligt slut den här gången... :)
So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0