Inskolningen fortsätter

Idag var det fjärde dagen på dagis och det gick som de övriga dagarna, kanonbra! Han har så skoj med alla nya grejer som finns, idag gungade han på gunghästen... :) Jag känner tyvärr att jag börjar få ont i halsen, när var det senast jag var förkydl? En eller Två veckor sedan... Usch, det är inget kul alls. Min ledsagare har kommit hem från semestern nu och planen är att vi skall sätta igång med träningen nu på måndag så jag hoppas verkligen att jag inte blir sjuk... Jag pratade med min läkare igår om mina ständiga förkylningar och hon sa att det finns ett vaccin mot en av de vanligaste förkylningsbasiluskerna. Jatack sa jag då.... Konstigt att min halsläkare inte sagt något om det? Med tanke på tracken så vore det ju jättebra, jag är så känslig för allt nu, känns som att det räcker att någon nyser i min närvaro så blir jag sjuk, så kan jag inte ha det. Lederna blir oftast sämre också när jag har något i kroppen. Kortisonsprutan jag fick igår har inte hjälp speciellt mycket men jag får väl ge det några dagar innan jag börjar gnälla menar jag...:)
Efter dagisbesöket gick vi iväg till frissan och jag fick fixat mina fransar och bryn, känns skönt! Imorgon skall syster min och jag på en minnes konsert för Ted Gärdestad. Åh, min favorit! Skall bli så mysigt.
Nix, nu får jag ta hand om mitt lille frö, han röjer som attan.
So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0