Inte den bästa dagen i mitt liv

Jodå, jag har blivit förkyld för femtielfte gången den här månaden, det känns jobbigt och jag blir ledsen av det. Det var ingen rolig natt. Efter att ha sprungit fram och tillbaka till sugen så somnade jag nästan in vid tvåtiden men då vaknade en viss liten kille istället. Han skrek, jag stoppade in nappen, han blev tyst.... i två minuter... Sedan skrek han igen. Efter ett par nappinstoppningar tog jag över honom till oss och vi sov faktiskt riktigt bra efter det.
När jag vaknade hade jag ont i halsen och kände mig dimmig. Tog febern men den visar alltid samma sak så jag litar inte på den. Strunt samma, bra mår jag inte. Jens har varit jättegnällig hela dagen? Jag vet inte varför??? Börjar han få ont i halsen han med? Är det reaktion på dagis? Tänder? Nja, vem vet, gnälligt har det varit. Vi har precis lagt honom och han verkar ha somnat på en gång. Det här är rätt tidigt för att vara honom men han har helt klart blivigt mycket tröttare sedan han börjat på dagis. Om det nu inte är på gång någon förkylning förstås. Han kanske har längtat efter sina kompisar på dagis med? :)
Äsch, det här var väl inget roligt inlägg precis. Nu skall jag och Daniel kolla lite på tv tror jag.
Ha en fortsatt mysig helg!


Kommentarer
Postat av: pej

Usch va tråkigt att läsa att ni inte mår bra vännen! Hoppas både du och lillkillen mår bättre imorrn! KramKram

2008-04-26 @ 21:52:07
URL: http://pbme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0