Jens är förkyld

Jens är hemma från dagis idag eftersom näsan rinner och han snorar som bara den.Annars är han pigg... Natten har varit jobbig eftersom han varit så tept, han har vaknat stup i kvarten. Stackars min gosunge!
Jag hoppas han blir frisk snart. Blir så orolig att han skall få ont i öronen. Han har tagit sig mot örat några gånger men han verkar inte ha ont. Vi får se vad som händer.

Igårkväll skickade vi in en anmälan till HO, vi får se om det leder till något. Idag har vi mailat politikerna här i komunen. Man får ju försöka, det är Danne som driver på mig och tur är väl det. Ju mer jag tänker på det ju sjukare känns allting.
nej, jag får underhålla Jens ett tag, snart dags för en liten lur tror jag.
So long

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dagisbacillerna gör dom flesta inskolningsbarn sjuka direkt! Hoppas ni alla kryar på er! Kram

2008-04-29 @ 17:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0