Söndag

Natten har varit helt okej. Jens vaknade från och till under kvällen och då var han verkligen jätteledsen och skrek som bara den. Jag tänkte att han kanske hade ont i halsen, vi gav honom panodil och efter det sov han gott.
Vid halvåtta imorse så vaknade han, stod och snakcade. jag tog en rövare och la honom ner, gav honom nappen och snuttisen och han somnade om en timme. Inte dumt alls.
Förmiddagen har varit lugn. Han har lekt jättemycket för sig själv, det är så underbart att höra på honom när han leker. Han pratar och donar med sina leksaker. Nu har han precis badat och nu sover han. Jag skall fixa till lite här hemma. Det blir väl en promenad lite senare. Det är inget kul väder, längtar tillbaka till förra helgen då det var så soligt.
Min hals är inte bra, ingen idé att ödsla någon tid på att skriva om det ens.
So long

Kommentarer
Postat av: pej

Hoppas din hals blir bättre snart vännen!
Och att solen tar och tittar fram!

KramKram

2008-04-27 @ 12:59:36
URL: http://pbme.blogg.se
Postat av: Cecilia å Minna

Krya på dig vännen!
Kram Cecilia

2008-04-27 @ 17:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0