Upp och ner

Ännu en solig och skön dag, vi får hoppas att det där ryktet om regn till helgen bara är ett rykte och inget annat...
Jag stack iväg och tränade på förmiddagen. Daniel gick med Jens till dagis och när han kom dit spjutade grabben iväg, glad som bara den. När Danne kom och hämtade honom en och en halv timme senare var de ute och lekte, Jens ville inte gå hem. :)
Jag var hemma igen vid tvåtiden. Vi promenerade iväg till affären och efter det vet jag inte var resten av dagen tagit vägen. Speciellt rolig har den inte varit. jag blev helt enkelt på dåligt humör när jag kom hem, av olika anledningar och resten av familjen har inte varit på bättre humör. Det skulle vara Jens då. :) Man märker stor skillnad på honom nu, han är mycket tröttare på kvällarna nu trots att han sover ett ordentligt pass på dagen. Inte så konstigt, det är ju en stor omställning för honom, det här med dagis, även om allt går så bra
Känner att jag inte har så mycket mer att skriva just nu. Skall hoppa i säng, skall bara sortera lite tvätt först.
Imorgon bär det av till Spenshult, Remicade igen.
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0