Det regnar

Idag fullkomligt öser det ner. Jag tycker det är helt okej och nästan lite mysigt... :)
Jens hade 38 grader när han vaknade vid niotiden efter att ha sovit jättebra hela natten. Jag tog över honom till oss någon gång men efter det har vi sovit som bara den.
Han känns piggare och är inte så varm, hoppas det är på väg bort nu då.
Själv mår jag också mycket bättre, mår inte illa så det var nog medicinen som påverkade mig igår. Tar alltid de tabletterna på fredagkväll så ja, det var nog de som sagt.

Vid tretiden kommer Malin och Anders, skall bli så roligt att träffa dem. :)
Vi pratade eveventuellt om att åka hem och äta middag hos mina föräldrar ikväll men vi får se. Pappa sa något om att grilla men vi får se hur vädret är framåt kvällen.
Ha en bra söndag!
So long

Kommentarer
Postat av: Malin*

Jaa, det var det verkligen! Skoj med tanke på min blygsamme sambo som inte trodde det skulle komma så många som det faktiskt gjorde, då vi inte hade bjudit utan mer hade dropin... Vad fint du gjort i ordning din blogg förresten!! Verkligen jättefin!

2008-08-03 @ 13:07:50
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/
Postat av: Annica

Hoppas att ni har det trevligt med kompisarna! Vi har haft en hektisk med rolig dag. Det är sånt liv där inne så man blir aldeles slut i huvudet. Så nu ska jag vila innan vi ska till svärmor och äta middag. Kassler och potatisgratäng. GOTT!!

Ha det så bra!

KRAM!

2008-08-03 @ 15:51:12
URL: http://anja72.blogg.se/
Postat av: Pej

Hej vännen!



Hoppas Jens mår bättre nu. Har varit lite dålig på att läsa din blogg måste jag erkänna. Eller ja, på att läsa bloggar över huvudtaget. Vad otäckt med getingen. Usch!



Hoppas ni får en trevlig kväll!

KramKram

2008-08-03 @ 18:45:22
URL: http://fruwee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0