Hemma från Polen

Hej på er!
Igårkväll kom vi hem till Getinge igen. :)
Vi har haft en kanonvekca i Polen men det är som alltid himla skönt att komma hem.
Vi har sett mycket och ni som inte varit i Polen, åk dit om ni kan, det är fint där även om vägarna är urusla. haha Skump skump
Vi bodde hos Daniels morbror och hans fru. Jättegulliga människor. Ni som läst min blogg vet att jag oroade mig ganska mycket för hur jag skulle fixa att ta hand om Jens i en ny miljö och att de andra skulle ta över så jag skulle känna mig överflödig och värdelös. Det gick bra och jag kunde känna mig som en rätt okej mamma, för det mesta iaf. hihi

Jens har varit helt fantastisk, som han brukar med andra ord. Han har nog förgylt morbrorns och hans frus tillvaro den här veckan, det tror jag.
Jag skall skriva och berätta mer sedan, det kommer väl lite bilder med kan jag tro. :)
Nu var jag mest ute efter att säga hej och tala om att vi är tillbaka igen. Nu sitter jag här vid datorn som vanligt. :)
Sköt om er.
So long

Kommentarer
Postat av: Pej

Hej vännen!



Skönt att höra att ni är hemma igen och att ni har haft det bra.

Ja, som du har läst så är det lite tungt nu men det går i vågor.

KramKram

2008-08-14 @ 12:51:46
URL: http://fruwee.blogg.se/
Postat av: Annica

Hej!!!!!!

Välkommen hem!!!

Vad skönt att det gått så bra för er. Längtar att få läsa mer!

KRAM!!!!!

2008-08-14 @ 14:27:23
URL: http://anja72.blogg.se/
Postat av: T

Åhhh...vad jag har saknat dig!

Välkommen tillbaka! :)



Här har det hänt mycket. Först övertalade jag min syster Pia att börja blogga. Jag designade upp en blogg åt henne och räckte över nycklarna när den var klar. Hon tycker det är jättekul! Efter det så gjorde jag om designen på min blogg. Sen kom min systerdotter och ville ha en ny design. Nu håller jag på med den. Tro inte att det slutar där. Nu skriker Satu att hon vill ha en ny design. Puuuuhhhh! Så det är väl bara och sätta sig ner där också och börja knåpa. Jag är ledig i dag och imorgon. Skulle ha plockat svamp idag men det regnar! Typiskt!

Nu vill jag se bilder från Polen!



Ha en fin dag!

2008-08-14 @ 14:30:18
URL: http://modestymom.blogg.se/
Postat av: whatthefuck

Välkomna hem igen ;)

2008-08-14 @ 16:26:35
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0