Lunch

Okej, nu börjar jag bli mig själv igen.
Jens är på dagis. Han kunde inte komma dit fort nog tydligen. Sprang mellan yterdörren och Daniel och sa: Takto
Imorse fick lille gosrosen syn på min nya Daisy-spelare, den stod på nattduksbordet. Hjälp! Men den har inte farit i golvet, än...
Förra året hände något liknand men då var det jag själv som pajade en spelare, eller två...
Hade fullt sjå att få tag på en ny spelare efter att den gamla farit i golvet en gång för mycket. Det var fredag och jag fick inte tag på syncentralen. Då fick jag också låna en på bibblan inne i stan.
Men vet ni vad jag gör andra kvällen jag har den? Jag råkar snubbla till på sladden och drar med mig den stackars Daisyn ner i golvet varpå den vägrar funka igen.
Alltså, jag blev helt knäckt då.
Jag brukar faktiskt inte paja saker även om det låter så nu.
Jag hade sönder två Daisy-spelare på tre dagar. Hmm?
Min käre make berättade det för bibliotekarien här i Getinge efter att det hade hänt. Det var till honom jag hörde av mig först igår. han kanske kom ihåg den insidenten och bara sa att de inte hade någon att låna ut till mig. haha 
Man vet aldrig..
Svammel svammel...

Jag ska in och äta sen lunch med mina älskade småsyskon idag. Jesper åker tillbaka till Oslo i eftermiddag/kväll.
Dags att rycka upp mig lite, nu när jag kan röra mig och värken släppt rätt bra.
Önskar er en bra fredag!
So long

Kommentarer
Postat av: Ann

Tack det samma!

2008-08-29 @ 10:49:20
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Pej

Kan inte låta bli att fnissa lite åt apparaterna som du har haft sönder. Jag känner så väl igen mig. Ibland går allt sönder om jag så bara tittar på det fniss

Hoppas du får en bra dag vännen!

KramKram

2008-08-29 @ 11:53:38
URL: http://fruwee.blogg.se/
Postat av: T

Vilken otur du har med daisyn! Jag brukar tappa min mobil i golvet typ 4 gånger om dagen med märkligt nog har den hållt varenda gång. men den dagen kommer väl när den inte vill starta mer. Fast nu vill jag ha den nya modellen så jag kanske ska tappa skiten i toaletten? Så får vi se om den orkar vakna då? ;-)

Fast med min tur så torkar den väl upp efter ett dygn och går igång som en välsmord klocka! fnys

Jag mår bättre nu. Det har varit jobbigt och jag är fruktansvärt trött men jag är ändå piggare än jag har varit. Så det går sakta framåt. :)

Jag gör din utmaning ikväll.

Ha en fin dag vännen!

2008-08-29 @ 12:13:02
URL: http://modestymom.blogg.se/
Postat av: T

Ja, usch ja. Tur att man kan skratta åt förnedringen idag. fniss*



2008-08-29 @ 17:20:20
URL: http://modestymom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0