Mat, snääälla!

Ja jisses vad vi har kört runt ikväll.
Jag och Daniel var och tog en fika med vår underbara vän Lina vid 17.00-tiden. Jens var hos ,mormor och morfar och busade... :)
Vi hade bestämt att köra och hämta upp tai-mat efter fikan och ta med till mina föräldrar. när vi ringde för att beställa visade det sig att stället hade stängt. Hmmm? Vilket sätt. ;)
Vi drog iväg till nästa ställe men där var det stäng, nästa ställe var också stäng. Jag skämtar inte när jag skriver att vi var på fem ställen och alla var stängda.
Hmm?
Vi jobbade oss sakta men säkert ut mot mina föräldrars hem och på det sista stället fick vi äntligen napp. vi var så hungriga sååå!
Klockan var nästan 20.30 när vi lämnade mamma och pappa. jens hade haft det jättebra hos dem och han tittade knappt på oss när vi kom. Idag var det inte moffa som var den populära utan mormor.
Där ser man.

Nej, nu måste jag fixa lite och sedan hoppa i säng, jag är trött som katten.
Imorgon är det träning som står på programmet.
Godnatt på er.

Kommentarer
Postat av: Nettan

Gluttade runt på olika bloggar och hittade dig.

Tittade runt lite och måste säga att du har en jättesöt son. Själv är jag 42, 2 barns mamma och mormor åt en 6 månaders kille som heter Leon.



Ha en bra natt !

2008-08-25 @ 23:25:31
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Annica

God morgon!

Läste nu vad Jens gjort med spelaren. Så gullig han är!!! Tänk vad de förstår fast de är så små!

Hoppas att träningen går bra fär dig idag. Själv ska jag nog gå till badhuset en sväng. Ska bli skönt.

Ha en underbar dag!

KRAM!!!!

2008-08-26 @ 07:46:27
URL: http://anja72.blogg.se/
Postat av: T

Hej, jo jag skrev om bloggtoppen.se. Där kan man registrera sig så andra kan hitta ens blogg. Där kan man oxå se lite statistik som är rolig att följa. Men jag tror de har ett annat sätt att räkna ut statistiken för den stämmer inte med statistiken på blogg.se. Det är där man får förlag på liknande sidor som man själv har. Skrattretande faktiskt. Stämmer inte alls heller. ;)



Här uppe är varenda restaurang stängd på måndagar oxå. Verkar som de flesta har måndag som en ledig dag.. :(



Ha en fin dag!

2008-08-26 @ 08:14:32
URL: http://modestymom.blogg.se/
Postat av: Pej

Gomorron vännen!



Vilket sätt att dom hade stängt på så många ställen. Hade dom kanske släktträff? fniss

Hoppas ni får en bra dag!

KramKram

2008-08-26 @ 09:15:24
URL: http://fruwee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0