Revbenet

Jens har fortfarande feber men inte mycket tack och lov. Om han har det imorgon också så ringer vi bvc. Vi skulle egentligen fått en informationsbroschyr med oss när vi gick efter vaccinationen men det glömdes bort. Hade varit skönt att läsa lite om det eftersom han tydligen reagerat på just det här vaccinet.

Det var jätteroligt att få träffa Malin och Anders. Vi tog en fika och snackade.
Hoppas det inte dröjer ett halvår till nästa gång. :)

Jag hade blivit lite bättre i mitt revben/bröstkorg men så gjorde jag något konstigt idag och så blev det sämre igen. Det onda sitter precis vid hjärtat så det är lite obehagligt... Jag bär Jens mest på den sidan så det kanske kan bero på det? Mitt skelett är ju skört och antagligen har det blivit ännu sämre nu under den här tiden då jag tagit höga doser kortison.
Nu är det snart ett år sedan jag ramlade i bastun och bröt hälbenet, ingen bra idé att göra något sådant i nuläget, då bryter jag väl något annat som jag inte ens vill tänka på... haha Usch ja!
Snart firar jag föresten två år med tracken. Då är jag i Polen men skall inte glömma bort det utan bjuda på tårta. ;)
Godnatt på er.

Kommentarer
Postat av: Annica

God morgon!

Är mör i kroppen men annars är det bara fint! Hoppas att Jens feber förxvinner snart.

Ha en skön dag!

KRAM!

2008-08-04 @ 08:21:22
URL: http://anja72.blogg.se/
Postat av: Helena

Oj vad jobbigt med revbenet, hoppas att det blir bättre snart, du får vara försiktig med bärandet!



Ha en bra dag!

2008-08-04 @ 08:45:13
URL: http://helenasnackar.blogg.se/
Postat av: Annica

Det går fint det! Bara att kika förbi! ;-)

KRAM!

2008-08-04 @ 10:18:09
URL: http://anja72.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0