Tidigare och tidigare

Vi går upp tidigare och tidigare för varje dag nu. Jag vet inte vad som hänt med Jens sovande men något konstigt är det.
Han som förut sov runt två timmar på dagen sover nu bara en, om vi har tur, ibland ännu mindre.
Han somnar lätt på kvällen men vaknar vid samma tid varje natt och då ska han över till oss. Han står upp i sängen och skriker. Jag vet inte om vi egentligen borde låta honom skrika men man är ju så förbenat trött själv då så det är liksom lugnast att ta över honom till oss.
Sedan vaknar han då tidigt, idag halvsju och det är väldigt tidigt för att vara honom.
Han är inte jätteglad heller. Jo, när han vaknar men det går inte lång tid innan han blir trött och gnällig. Nu sover han.
Känns konstigt men det lär väl ordna till sig med tiden. :)

Om ni vill så räkna alla tidigare och tiden som jag har med i det här inlägget... Phu
Nu ska jag dricka kaffe och vakna till.
Ha en bra måndag.
So long

Kommentarer
Postat av: Ann

Ja att kunna gråta är skönt!

2008-08-25 @ 14:15:36
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Annica

Hi hi!

Jag känner igen detta! Det var ett tag som EMil vaknade 4 på morgonen! Man blir galen men det går över. Nån gång. När de flyttar hemifrån eller så.. ;-)

Här vaknades det halv sex. Och sen har det bara rullat på med tok. Hela dagen. Jag är helt slut nu!

KRAM!

2008-08-25 @ 14:35:49
URL: http://anja72.blogg.se/
Postat av: T

Ja...jag minns det så väl när barnen var små men nu går de upp 16.00 om vi inte väcker dem. Sitter upp halva nätterna och sover på dagarna... Kommer upp och äter frukost när jag ska börja med middagen. Fast nu är det slut med det. Idag började skolan så nu får de vända dygnet rätt igen. Ska bli så skönt!



Kram

2008-08-25 @ 15:52:06
URL: http://modestymom.blogg.se/
Postat av: Soffie

ja guuu va tidiga småbarn kan va och det verkar som om det kvittar att de får va vakna längre på kvällen.

Hoppas han snart kommer till rätta med sovtiderna igen.

GOKVÄLL

2008-08-25 @ 21:15:03
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Misa

Ja du...sen kan man ju alltid ha ett jobb som ligger på andra sidan jorden, som gör att man måste gå upp kl. 04.50... Inte kul alls!!

Detta problem tänker jag lösa genom att byta jobb!



Jag tvivlar dock lite på att du kan tänka dig att byta bort Jens, som en lösning på ditt problem??



Helt enkelt vore det nog bäst om jag jobbar kvar på mitt gamla jobb och att Jens flyttar in hos mig!!

Tänk på det! Kanske något att överväga ;)



2008-08-26 @ 07:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0