Upp och ner

Som alla vet så går det ju upp och ner i livet, så även för mig. :)
Till skillnad från igår så har den här dagen varit helt okej. Inget speciellt har hänt och det är ju riktigt skönt det också ibland.

Imorse ringde jag och försökte reda upp det här med intyget. Jag har rätt men när jag skulle ringa och berätta det för tandläkarmotagningen så hade de förstås stängt idag, så jag får vänta med att överlämna den goda nyheten till på måndag. ;)
Så det ser ut som att det ordnar sig, skönt!

Jens sov nästan tre timmar i eftermiddag, jag passade på att sova en halvtimme jag med och det var superskönt.
Jens,mammas gosros, har varit glad och babblig. Han är lite snuvig och riält hostig men verkar må bra ändå.
Jag är mycket slemmig men jag har nog inget direkt i kroppen så jag hoppas jag kan få Orencia på måndag.

Daniels mamma hade spytt hela kvällen och natten till idag, ändå frågade de om vi vill komma in och hälsa på imorgon.
Njaaa, inte precis, ingen större lust faktiskt.
Jag bara hoppas att mostern som bor där hemma klarar sig. Hon åker ner till Malmö imorgon för att hälsa på deras bror och hans fru.
Jaja, jag ska inte reta up mig så.

Jag har fått ett pris idag av
Fröken Sparsmart
Tack snälla du, vad glad jag blev. Tjohoo
Det gjorde ju inte dagen sämre precis. :)
Nu ska jag läsa lite och sedan hoppa i säng.
Kanske ett varmt bad först, det är skönt.
På söndag ska vi ut och käka med några goda vänner, det ser jag verkligen fram emot! :)
Godnatt på er!


Kommentarer
Postat av: Annica

Hej vännen!

Vad skönt att du fick rätt. Hoppas bara tandis fattar det också så du slipper tjafsa så mycket med dom.

Har provat raggsockor på fötterna hela natten. Men jag är lika förkyld för det! ;-) Hälsa svärmor att det funkar inte alls!

Kroppen har gått istrejk. Men humöret är gott. SÅ det löser sig.

Massa kramar!!!!!!

2008-12-20 @ 09:05:07
URL: http://anja72.blogg.se/
Postat av: Anonym

Förstår att du inte vill åka dit, det vill man ej riskera. Det var trevligt igår och jag var nöjd med klänningen, en lila med spets på och ganska så lång. Behövde något färgglatt till julen, så blek som jag är...



Må så gott. Stor kram

2008-12-20 @ 09:46:07
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Malin

Grattis till priset. Hoppas det löser sig på måndag, och att du får hjälp med slemmet! VARNING!! åk inte dit, inget att rekommendera, jag lovar! Ha en härlig lördag! Kramiz M

2008-12-20 @ 11:16:50
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/
Postat av: Fröken Sparsmart

Ha en trevlig lördag!

2008-12-20 @ 12:34:48
URL: http://www.metrobloggen.se/sparsmart
Postat av: T

Åhh...läste om det där med tandläkarn...det verkar ju knasigt. Klart att du måste få rätt. Du har ju ett intyg.

Jag har inte varit så bra på att kommentera på sista tiden. edsen för det..:(

Men nu blir det ändring.

Ha bästa lördagen vännen!

2008-12-20 @ 19:28:52
URL: http://modestymom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0