Äntligen...

Nu har Jens somnat... För typ tio minuter sedan, usch det var jobbigt!
han kunde bara inte komma till ro. Han som varit ute och busat så mycket idag, det hjälpte inte precis. :(
Han har ätit dåligt också så det kanske är något som inte riktigt är som det skall just för tillfället, eller så är det bara en lite dålig dag?

Annars har det varit bra. Vi har varit och fikat med Anne och svärmor. Sedan blev det middag hos mina föräldrar. Ja, den här bilhistorian fortsätter ett tag till men vi skall väl komma överens snart tror jag. :)
Jag ser iaf fram emot att komma iväg!

Imorse var Daniel och Jens inne och lekte på Jens rum. De har roligt så jag tänkte att jag får väl kika in jag med och ha lite skoj... :) När jag kom in i rummet kommer min son fram till mig och knuffar ut mig ur rummet. Hmmm? Jag går in igen och samma visa, utknuffad.
Efter ett tag fick ja iaf komma in och vara med. Där ser man, det skall jag komma ihåg. Nästa gång Jens vill leka med mig så.. Får fundera på saken. ;)
Fast i och för sig, vi har ju lekt sedan dess men ja, nästa gång så skall jag inte vara så lättlekt.
Nej, nu får jag göra något annat innan det är dags att hoppa i säng.
Godnatt!

Föresten, Marie, det vill jag hemskt gärna att du gör, när du orkar och hinner. *kram*

Kommentarer
Postat av: Satu :

sov gott sötnos!

2008-07-06 @ 23:17:56
URL: http://satuelisa.blogg.se/
Postat av: T

Vilken liten buse :)

2008-07-08 @ 08:59:27
URL: http://modestymom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0