Bloggen

Jag fick kritik tidigare idag på min blogg. Färgerna var tydligen väldigt hemska och så. :( Ja tog såklart åt mig väldigt mycket. haha Bad därför min högt älskade man att hjälpa mig ändra utseendet på bloggen.
Nu har han gjort det! Vad tycker ni? Ser det fint ut? ;)
Daniel är så snäll, tack älskling!

Vi var till den nya lekplatsen idag och den var jättefin, fast sockerdricksträdet hade inte kommit än. Dessutom var lekplatsen (såklart( full av barn så det fanns inte så mycket plats. Vi bestämde oss för att komma tillbaka en annan gång.
Jens uppskattar gungorna mest så vi stack upp till berget istället och käkade våfflor och gungade. :)
Besökte mina föräldrar gjorde vi också. Lämnade Jens hos de en stund och stack själva på Max...
Nu har jag suttit här alldeles för länge.
Godnatt på er.

Kommentarer
Postat av: Titti

Det blev jättefint, och vilka fina bilder i headern! Skulle gärna se bröllopsfotot i mer närbild!

Ja den där pippi lekplatsen lockar, men lite långt att åka för oss bara.

Ha en bra dag, hoppas lederna mår bättre idag!

Kram

2008-07-24 @ 08:01:58
Postat av: Pej

Gomorron vännen!



Bloggen är superfin nu. Inte för att jag hade stört mig på färgerna förut men nu är den jättefin. Och med fina bilder.



Angående den där apparaten som jag tränar med, eller hur man ska uttrycka sig, så ska jag försöka förklara hur den ser ut. Jag ber om ursäkt för att jag gör sånna där klantiga grejer och inte tänker på att du läser min blogg skäms

Det är som ett bälte med en apparat på mitten. Man spänner bältet runt magen, om det är den man vill träna. Sen sätter man på den och då börjar den vibrera. Nästan som en TENS-apparat om du har testat en sån? Sen kan man öka styrkan och då känner man hur musklerna drar ihop sig.

Jag vet inte riktigt om jag ska tro på att det funkar men det skulle ju vara underbart om det gör det :-)



Hoppas ni får en bra dag!

KramKram

2008-07-24 @ 09:11:12
URL: http://fruwee.blogg.se/
Postat av: T

Vilken superfin header det blev! ;)

2008-07-24 @ 19:43:19
URL: http://modetsymom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0