Det närmar sig

Det är mindre än en vecka kvar till Polen-resan. Tiden springer iväg som vanligt.
Ser fram emot resan samtidigt som jag är lite orolig, men det blir nog bra. Lederna är bättre sedan jag höjde kortisonet, men det är synd att säga att det är bra. Jag skulle egentligen ha minskat ner till 15 mg igår men eftersom jag har inflammationer kvar så har jag inte gjort det.
Vad det gäller revbenen, eller bröstkorgen, så har jag ont i den, mest på kvällarna. Jag har ingen aning om vad det är? Det bränner, hugger och svider. Ibland känns det nästan som en inflammation där också. Det strålar liksom bak på ryggen.
Jaja, nog om detta. :) Jag mår bra på det hela taget. :)

Det blev ingen film igår. jag läste istället, en bok av Anne Holt den här gången.
Jens springer runt med tutten och snutten. Han är nog lite trött, mammas gosvän.
Vi skall ut i trädgården när han vaknat och leka i baljan.

imorgon är det lite saker som skall uträttas. Vi har tänkt ta en fika med Daniels mamma och en vän till oss, Anne heter hon.
I helgen skall det tydligen bli svalare, kanske regn till och med. Känns faktiskt som att det vore lite skönt... :)
Nix, dags att diska och torka av golvet i köket. Vi har tvättat mattorna så det skall på rena fina mattor och då vore det ju småkäkt om golvet är fint det med. jag har någonslags besatthet av golv, klarar inte av grus och sånt... Hmmm? eller klarar av och klarar av, bara jag får torka och sopa några gånger om dagen så är jag nöjd... Haha Överdriver lite nu... ;)
Ha en bra dag i solen.
So long

Kommentarer
Postat av: Pej

Nej men va tråkigt att lederna inte är bra vännen! Hoppas det blir bättre snart!



Jag håller med dig om att det skulle vara skönt med lite regn nu. Speciellt eftersom jag är nytatuerad. Haha!



Ta hand om er!

KramKram

2008-07-31 @ 11:52:19
URL: http://fruwee.blogg.se/
Postat av: Annica

Vi hittade stranden! Och jag badade! Så skönt!!!

KRAM!

2008-07-31 @ 16:23:49
URL: http://anja72.blogg.se/
Postat av: Annica

Ja det var otroligt skönt att hitta ett så bra ställe för Emil och ändå inte behöva trängas. Förstår bara inte varför det var så lite folk.. Ja Emil blev 4 år nu i maj. Tiden springer iväg.

Varför har du ont i lederna?

KRAM!

2008-07-31 @ 17:50:19
URL: http://anja72.blogg.se/
Postat av: Annica

Usch vad hemskt! Och sen inte få bli av med det!! Vi får se vad min läkare säger efter semestern. Misstänker att det är någon form av reumatism i min kropp också. Ja det finns mycket skit som man kan drabbas av. Fick idag veta att min plastpappa fått cancer. Ibland undrar man om människan någonsin får må bra? Tycker att alla runt mig drabbas hela tiden... Men men.. Solen skiner och man får vara glad för det!

KRAM!

2008-07-31 @ 18:15:42
URL: http://anja72.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0