Jens i trädgården


Jens gör som pappa, vattnar


Plask Plask

Kommentarer
Postat av: Annica

Vad jobbigt att din medicin slutat verka! Är det fär att kroppen på något sätt blir immun? Jag får ju akupunktur mot smärtan. Men jag måste ha uppehåll ibland för annars slutar det ha effekt.

Jag tog bort din kommentar från min sida. Kände mig inte mogen än att gå ut offentligt med vad som hänt ännu. Hoppas du förstår. Ibland tänker man inte så långt. Men det är ju många i min släkt som läser bloggen. Kom på att de kanske inte skulle få veta om allt via bloggen..

KRAM!

2008-07-31 @ 21:36:59
URL: http://anja72.blogg.se/
Postat av: Malin

Vad söt Jens är! Han är så lik dig! :)

Jag återkommer när jag kommit igång med min nya blogg (xmx)

kram!

2008-07-31 @ 22:43:28
Postat av: Annica

Inte har du ställt till det!! Det var ju jag som inte tänkte mig för. Men telefonen har varit tyst. Så det verkar vara lugnt. Ingen har märkt något. ;-)

Nu ska vi också lägga oss. Eller jag ska göra det. Stefan är chaufför ikväll åt ett par kompisar som är ute och roar sig. Så han lär vara vaken ett tag till...

KRAM!!

2008-07-31 @ 23:38:58
URL: http://anja72.blogg.se/
Postat av: Annica

God morgon!

Här vaknades det tidigt. Fast sonen somnade så sent igår så vaknade han tidigt idag. Och så har jag en kranbil utanför sovrumsfönstret som låter.. Sova får man visst göra i ett annat liv. ;-)

Hoppas du får en skön dag!

2008-08-01 @ 07:54:54
URL: http://anja72.blogg.se/
Postat av: Annica

Ja vad det är jobbigt för de små nu när det är så varmt.

Vad kul att jag kunde dela med mig lite av det glada!

Sköt om dig idag.

KRAM!

2008-08-01 @ 09:38:00
URL: http://anja72.blogg.se/
Postat av: Annica

Nu har jag läst mer i din blogg och inser hur mycket saker vi upplevt som liknar varandra.

Första tiden som mamma... Ja där förstår jag dig fullständigt! Jag kunde ju inte alls röra mig. Stefan fick göra allt. Man kände sig helt hopplös som mamma! Ingen kunde vara sämre än mig, kände jag. Sen det här med färdtjänsten... Åhhhh så många samtal jag haft. SPECIELLT angående bilbarnstolar! Så jag förstår visst att du bröt ihop. Det gjorde jag med.

Vill bara skicka massor med varma kramar till dig!

Jag beundrar din styrka att ta beslutet att bli mamma! Så det var ju självklart att du och din man skulle få ett litet mirakel. Det är ni värda!

KRAM!

2008-08-01 @ 19:47:36
URL: http://anja72.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0