När kommer det?

Det fina vädret har inte kommit än, det är molnigt i Getinge idag.
Känner mig seg och har inte lust med så mycket.
Jag har iaf fixat en tid för att byta tracken innan vi åker till Polen. Det har gått sex veckor sedan sist men av någon anledning så har jag missat att boka en ny tid, jo nu har jag gjort det. ju. :)

tänker mycket på Polen-resan. Jag tror det blir roligt men gruvar mig ändå lite. Vi känner inte Daniels morbror och fru speciellt väl och nu skall vi bo hos dem i en vecka. Jaja, det lär väl gå bra.
Jag hoppas bara att lederna inte blir sämre än så här för då kan det bli jobbigt, framför allt på mornarna. Jag vill inte tänka att det skall bli värre men rädslan finns ju där och det är svårt att låta bli att tänka på det. Fyy
Ta bort det!

Det är svårt att komma in i en ny bok när man precis läst ut en så bra. :)
Problem kallas det....;)
Nix, nu skall jag diska och fixa till lite. en kopp kaffe skulle inte sitta helt fel heller.
ha en bra dag.
So long

Kommentarer
Postat av: Malin

<Tack vad snäll du är! Ha det bra du också! Kramis!

2008-07-22 @ 11:48:06
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/
Postat av: Pej

Nej men har ni ingen sol?? Det har faktiskt vi och det är jag sååå glad över :-) Hoppas solen kommer till er oxå snart!



Förstår att du oroar dig över eran resa men det kommer gå jättebra ska du se! Kan nästan lova dig det fniss



Ha en bra dag vännen!

KramKram

2008-07-22 @ 11:55:01
URL: http://fruwee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0