Sämre

Lederna blir sämre för var dag nu. Skall ringa Spenshult imorgon och höra vad jag skall ta mig till. Jag oroar mig mest för resan, inte kul att vara borta och stappla omkring de första timmarna på dagen. Allt blir så mycket jobbigare då.
Jaja, slut på gnäll för den här gången. :)

I eftermiddag skall vi in en sväng till stan. Tänkte besöka den nya lekplatsen med temat Pippi Långstrump. Hoppas den är lika fin som man föreställt sig. :) Sedan blir det väl en fika med kan jag tro.
Tar nog med oss svärmor också.
mamma och pappa var här igår och fikade. Det var roligt. Mamma hjälpte mig att sätta upp några tavlor. Jens fick en superfin broderad tavla av mammas moster som hon sytt själv, bland annat så kom den upp på väggen. :)
Nix, nu får jag göra något annat.
ha det fint idag.
So long

Kommentarer
Postat av: Pej

Tråkigt att läsa att lederna är sämre vännen! Hoppas du kan få nån hjälp så du blir bättre tills ni ska åka iväg.



Hoppas ni får en bra dag!

KramKram

2008-07-23 @ 13:09:49
URL: http://fruwee.blogg.se/
Postat av: T

Näe, vad tråkigt att lederna blir sämre. Särskilt nu när värmen kommer. (iaf här uppe)

Då vill man ju bara ligga i hängmattan och läsa bok. (eller lyssna på bok) Hoppas hoppas att du snart blir bättre.



Kram

2008-07-24 @ 19:39:22
URL: http://modestymom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0