Snart är det dags

Jag kom hem för någon timme sedan,har varit och tränat. Nu är jag supertrött i hela kroppen, men det är en skön trötthet.
Daniel ligger och sover, han skall ju köra inatt.
Jens kommer med något nu, som han hämtat på sitt rum. Det är så med leksakerna, ja, övriga grejer med för den delen, att de skall flyttas runt runt. De skall iaf inte vara där de skall.
Idag hände det... Jens blev jätteledsen och började gråta för att jag blev arg på honom. Det har aldrig hänt förut. Han brukar mest skratta när jag blir arg men idag blev han alltså riktigt ledsen. Hmm, inte kul när han blir ledsen men samtidigt är det nästan ännu värre när han skrattar åt mig, för jag menar ju allvar minsann.
Jaja, det gick snabbt över och nu hoppas jag de förbenade skorna får stå där de skall. Hmm, kan ju alltid drömma.
Låter som ett lite problem, det här med skorna, men jag vill inte ha dem överallt, jag kan inte hjälpa det...

Snart bär det av, vid midnatt sticker vi uppåt landet, lämnar västkusten bakom oss. Det skall bli skönt.
Jag hoppas på en mysig och skön resa.
Jag återkommer antagligen innan vi sticker... :) Kommer iaf att sakna att skriva och få läsa era bloggar.
So long

Kommentarer
Postat av: T

Nu får ni ha det så himla mysigt på semestern :)

Hoppas att allt går bra och allt att vädret är som det ska vara på sommaren.

Hur lång tid tar det att köra upp till dalarna för er? För mig ligger dalarna neråt landet ;)



Kramar i massor

2008-07-11 @ 16:17:56
URL: http://modestymom.blogg.se/
Postat av: T

Jag tror vi skrev nästan samtidigt till varann. :)

Eller så var det du som var himla supersnabb på att svara på mitt inlägg.

Jag bor i en liten by utanför Ljusdal.

Det är litet och långt till alla platser men jag trivs. Man har naturen precis utanför husknuten.

Nu måste jag jobba lite de sista minuterna. Sitter här och smygbloggar på bästa arbetstiden. Huga! ;)

Kram på er!

2008-07-11 @ 16:32:54
URL: http://modestymom.blogg.se/
Postat av: Satu

haha (ursäkta jag skrattar) men det är EXAKT likadant här,Cassie skrattar åt mig när jag blir arg,och hon hålle rockså på med skorna i hallen,drar in dom i vardagsrummet,inte bara sina egna utan mina också! GAH! Så jag håller med dig där...sträng ska man vara



Hoppas resan går bra och att ni får en mysig semester däruppe,kör försiktigt! (beundrar dig verkligen att du klarar av att sköta allt ,ävenom du inte ser..!!)Och med ett litet barn.. heder åt dig!!



Kram gumman!

2008-07-11 @ 18:44:50
URL: http://satuelisa.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Ha en supermysig semester!! Hoppas vädret blir kanon så ni får njuta lite utav värme och sol.



En stor kram till er från oss!!

2008-07-11 @ 20:26:23
Postat av: Titti

Ha det så gött nu och hoppas ni får härligt väder!

Kram

2008-07-12 @ 07:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0