Sugen

Ibland blir jag lite osmaklig i mina inlägg, främst när det handlar om tracken och slemm. :)
Jag har en sug som jag får använda mer eller mindre beroende på hur slemmig jag är. Jag hostar och suger ut slemmet ur tracken helt enkelt.
Idag ställde sig min gosunge vid sugen, tog tag i slangen och stoppade den i munnen. Själva enden av slangen som jag suger med satt fast där uppe så den nådde han inte. Hur som helst, han stoppade en del av slangen i munnen och hostade och brummade som bara den. Jag dog närapå av skratt.
Han är såå söt min lille vän. Hur mycket kommer han inte att ha att berätta för sina vänner om sin konstiga mamma? haha  Jag skall banne mig låta honom ta med sig mina begangnade porslinsögon och visa upp för sina vänner också. Kanske iaf... ;)
Godnatt på er.

Kommentarer
Postat av: xMx

Visa hans vänner att du kan ta ut dina ögon....creepy... fast det kanske inte är rätt ålder...de kanske försöker själva...

Men där har du ett ess i rockärmen när han blir äldre.

Coola morsan ;)

2008-07-06 @ 09:59:25
URL: http://xmx.blogg.se/
Postat av: Marie

Haha, du kommer säkert bli populär! Coolaste mamman i gänget liksom ;-)

Nej, jag har inte skrivit om mina problem i min blogg. Jag vet att det finns människor som jag absolut inte litar på som läser min blogg och av den anledningen är min blogg ganska ytlig. Jag hade tänkt att jag skulle skriva ihop ett långt mail till dig någon dag och berätta mer, om du vill såklart? Får se när det blir av bara.

Ha det bra, kram Marie

2008-07-06 @ 21:36:28
Postat av: Titti

Coolt att visa ungarna det! Du kommer att bli den populäraste mamman av alla ;o)

2008-07-07 @ 07:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0