Åkt igen

Nu är lillebror tillbaka i Oslo igen. Han var här igår eftermiddag och sa hejdå. Han satt och gosade med Jens ett bra tag, jag tror Jesper tycker det är jobbigt att lämna honom .
Jesper har blivit erbjuden fast tjänst i Norge. jag är så stolt över honom, han är duktig min lillebror. :) Det känns jättekul även om jag ju egentligen vill ha honom här i närheten. Jag vill att han skall vara en stor del av Jens liv menmen, det ordnar sig.

Natten har varit sådär. Jag har blivit väkt några gånger och haft svårt att somna om igen.
Blev så trött under frukosten. Jens slog allt hur händerna på mig. jag tycker det är jobbigt. Mackorna och nyponsoppan flög all världens väg.
Skall köpa korvbröd som Titti rekomenderade, det kan nog bli bra. :)

Imorgon skall jag iväg och träna, ser fram emot det jättemycket. :) Det händer lite roliga saker i veckan, alltid trevligt. Daniel och jag firar bröllopsdag på torsdag, då skall vi ut och käka på restaurang. Såå mycigt!

Nu skall jag röja upp lite i köket bland annat... :)
So long


Kommentarer
Postat av: Titti

Haha, nej, man behöver inte lyssna på sig själv, tack och lov!

Va kul med bröllopsdag, hur många år har ni varit gifta?

2008-06-29 @ 12:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0