Dumma hals...

Jo, min hals känns sämre. jag har proppat i mig värktabletter för mina leder och panodil så nu känns det bättre.
Jag hoppas att detta bara är något för dagen.
Trött på allt vad förkyning heter. Det är ärligt talat något som mycket väl skulle kunna få mig att gråta, för det blir så jobbigt med tracken. Sedan är det ju så tråkigt eftersom jag kommer igång med träningen så bra och så får jag göra uppehåll hela tiden.
Det gör ont, jag blir trött och på dåligt humör. Jag tror att förkyningen påverkar lederna till det sämre också.
Jaja, nu har jag väl gnällt klart för denna gång. :)

Om det är någon som har något tips på vad jag skall göra för att förebygga risken att bli förkyld så tar jag tacksamt emot sånna.
Kanske skall fundera på att ta Jens ur dagis... haha
So long

Kommentarer
Postat av: linda

Hej!
Om du är intresserad av en ny bloggdesign finns nu en design att vinna på min blogg. Allt du behöver göra är att skriva en kommentar så är du med och tävlar. Ha en bra dag! =)

2008-06-03 @ 15:43:56
URL: http://lindsayinlove.blogg.se
Postat av: pej

Usch för att va förkyld vännen! Det verkar ju vara extrajobbigt för dig ju. Jag hoppas du mår bättre snart!
KramKram

2008-06-03 @ 16:31:56
URL: http://pbme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0