Grattis Sverige :)

Sveriges nationaldag idag då. Det är inget jag egentligen brukar fira på något speciellt sätt men att dagen finns är ju roligt.
Vi skall hem till mina föräldrar ikväll och grilla lite, får väl passa på att sjunga nationalsången då kanske. :)

Nu är min blogg flyttad till den nya plattformen, märker ingen skillnad men så skall det väl vara. Hoppas den där processen med koder när man postar ett inlägg även är borta på min blogg nu. Jag är så glad att det ändrats för när det finns är jag tvungen att ha någon som läser för mig. Alltså kunde jag inte posta något inlägg i någon blogg om inte Daniel var hemma.

Jens sover just nu. Jag skall fixa lite sedan skall jag lägga mig i solen en stund hade jag tänkt.
Önskar er en riktigt skön dag i solen!
So long


Kommentarer
Postat av: T

Hej,

Låter mysigt med grillning. Det blir det nog här ikväll också.

Jag har märkt att koden är borta på nya plattformen. Men skriver man mer än ett inlägg så får man upp en kod men då får man välja på att läsa den eller få den uppläst. Det är ju jättebra för dig! Säkert har de tänkt om på blogg.se.

Ha en jättemysig Nationaldag!

2008-06-06 @ 16:33:55
URL: http://modestymom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0