Hmmm?

Idag rinner Jens näsa. Jag försöker intala mig att det bara är något tillfälligt, ingen förkylning alltså.
Själv känner jag mig lite ruggig men det har kommit sedan jag fick höra att Jens är snorig. :) Inbildning?

Det är ännu varmare idag, nästan lite jobbigt nu tycker jag, fast dumt att klaga kanske.
Vi tar det lugnt nu på förmiddagen, strax dags för Jens att sova en stund. I eftermiddag skall vi in och fika med än god vän. Ingmarie var min personliga assistent under högstadiet.
Efter reportaget i HP i januari tog hon kontakt med mig och nu har vi träffats och mailar. Jag är såå glad för det!!

Nu skall jag diska och sedan tänkte jag ut och sola en liten stund medan Jens sover. :)
Ha en mysig söndag!
So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0