Jaja

Ryssland vann inte igår. :( Men Spanien spelade ju mycket bättre så det finns inte så mycket att säga om saken.
Jag brydde mig inte så mycket eftersom jag var så himla glad att Jesper dök upp sådär oväntat. Ja, det var verkligen helt galet roligt!

Ikväll skall vi hem till mina föräldrar och käka middag tillsammans. Syster plus sambo kommer också, hela familjen samlad alltså, sååå roligt! :)
Igår när Daniel var iväg så blev det faktiskt riktigt fint väder. Jens sparkade fottboll på vår lilla gräsmatta och det tyckte han var roligt. Sedan tog han vår soppkvast och sopade av plattorna. så gulligt och duktigt gjort. Tyvärr blev detta inte fångat på bild men han kommer säkert göra om det någon gång. Det verkar som att vi har ett hummelbo här utanför, rpecis vid vår dörr till baksidan. Inte alls trevligt med massor av hummlor som surrar runt huvudet på en. Blir rädd att de skall bränna Jens.
Daniel säger att de är söta.
Det vet jag inte om jag håller med om precis.

Jens är på dagis. Som jag skrivit tidigare så är det sista gången på någon månad eller så.
Nu skall jag ta en kopp kaffe och bara ta det lugnt
Ha en bra fredag nu!
So long.

Kommentarer
Postat av: ginis

tack så mycket! :) allt väl idag?

2008-06-27 @ 12:31:51
URL: http://ginis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0