Lördag

Lördag igen då, inte klokt vad veckorna flyger iväg.
Idag är lederna sämre, skall ringa Spenshult på måndag och säga till att de får komma på någott, för så här vill jag inte ha det. Eller det går väl an att ha det så här bara det inte blir sämre.
antar det blir kortisonsprutor eller höjning av kortisontabletterna,finns inte så mycket mer att ta till.
Okej,nog med sjukdomsprat. :)

Ikväll spelar Sverige igen, såå spännande. Hoppas på en målrik match, för Sveriges del då förstås. :) Såg ni Hålland/Frankrike igår? Den var bra den, de bjöd verkligen på underhållning.

Nu säger Jens mamma och pappa ordentligt och han verkar ha fått klämm på vem somär vem dessutom.
När vi ber honom säga Jens så blir det ddjess eller något sånt.
Fast han vet nog inte riktigt att han är Jens, vi har mest kallat honom Bubben. Inte gubben utan bubben just, han är en bubbe nämligen. :)
Nu sover gosungen och jag skall diska. Värktabletten har gjort lite nytta nu skönt!

föresten, min lillasyster ringde mig här om kvällen. Hon sa att hon hade en sak att berätta för mig. Jaha, vad spännande tänkte jag men hon lät så allvarlig så jag blev lite nervös också.
-Jag skall bli mamma säger hon. Jag blir skitglad men ändå lite småsur att hon säger det på telefon för jag vill krama om henne,jag trodde verkligen på det för hon lät så allvarlig. Sedan kommer det
-Till två katter.
-Jaha, så roligt. :)
Inget fel på katter, men jag trodde det var på gång en liten kusin till Jens. haha

Ha en skön lördag!
So long

Kommentarer
Postat av: pej

Nej men shit! Jag hade nog blivit lite småsur om jag hade haft en syster som ringt och sagt att hon skulle bli mamma och sen visade det sig att det var till katter. Tur att inte jag är du i detta fallet ;-)

Hoppas du mår bättre snart vännen!

KramKram

2008-06-14 @ 12:00:37
URL: http://pbme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0