Mer vild än tam

Jens kom hem från dagis för ungefär två timmar sedan. Då var han på topp och det är han fortfarande. :) Han springer just nu omkring och leker mamma. Alltså springer omkring med den vita käppen framför sig och dunkar i golvet. Ja hjälp, stackars unge... haha
Han är så glad så det bara sprudlar om honom, underbart och se och höra honom.
Skall försöka se till så Danne tar lite kort på honom ikväll så jag kan lägga in lite nya bilder på min gosros.

Jag tog mig faktiskt en liten tupplur när han var på dagis. Vaknade med hjärtat dunkande för jag drömde en hemsk dröm. :( Har nästan lyckats glömma den nu.

Jaja, snart skall vi åka iväg.
Ha en skön kväll!


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Grattis till Jens på 17månaders dagen!!

Härligt att höra att det är fart i er lille kille oxå! Svetten den lackas...

Ha en jättehärlig helg och du, nästa vecka kommer sommaren tillbaka!! :-D

Kramis i mängder till er!

2008-06-27 @ 20:24:21
Postat av: T

Jaaaaaa, bilder vill jag se på lilla miraklet! :)

Visst är det härligt att se en sån livsglädje hos barn? (myser)

Man ska vara barn hela livet och ta varje dag som den kommer!



Ha en bra kväll!

2008-06-27 @ 20:43:41
URL: http://modestymom.blogg.se/
Postat av: Ninninusens

jaa visst är det ? heelt ofattbart alltså!!

2008-06-27 @ 21:09:01
URL: http://ninninusens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0