Ny dag, nya tag..

Ibland när jag klagar över något så blir jag sur på mig själv, eller snarare, jag mår dåligt av det. Det känns så tråkigt och jag vill vara positiv.
Men det jag gnällde på igår är väl inte så konstigt att jag mådde dåligt över, det hade nog alla gjort tror jag.

Idag har vi haft en bra dag. Jag har för första gången i mitt liv, återigen, varit på fotvård. Det var riktigt skönt och nu har jag nästan lika mjuka fötter som Jens. :) Jag vet inte, jag hade inte några större problem med mina fötter. Men för nästan ett år sedan gjorde jag ett sk fallskärmshopp i bastun. Jodå, det går, om man bara vill. Inget jag rekomenderar dock. Jag fick en fraktur på hälbenet och det gjorde gruvligt ont i nästan två veckor. Eftersom jag tagit kortison sedan jag var sex år så har mitt skelett blivit skört och på grund av det blev det en sån skada på foten. Annars brukar ortopeden bara se den typen av skada på just fallskärmpshoppare som slagit i backen för hårt.
Efter denna långa utläggning så ville jag egentligen bara komma fram till att efter den skadan så blev den drabbade foten något torr och så där. Den svullnade ju upp som en ballong och blev lila.
Nu är den fin iaf och det var skönt, något jag gärna gör om faktiskt. jag vill göra så mycket nu, synd man inte är gjord av pengar... :)

Något jag iaf skall försöka få med mig Danne på är bio. Det går en ny Stephen King-film!!! I love him!

Jag har köpt nya skor idag, jättefina och inte så dyra. Tyvärr klämde de ordentligt på foten så jag fick skavsår, på mina nya fötter.. Hmmm Men det brukar väl bli bättre efter ett tag, eller? Jag hoppas det iaf för jag gillar dem verkligen.

Daniel har gjort bilen så fin idag.
Jens har varit på dagis och när vi kom och hämtade honom så sa en av personalen att de hade gjort något med Jens men de vågade nästan inte tala om vad...
Hmmm sa vi då. Jo vi satte upp hans hår i en tofss. Ett rosa band var det också. hahahahahha En mamma hade kommit för att hämta sitt barn och sett Jens och sagt: Ååå vilken söt liten tjej.
Det är ingen tjej alls sa personalen.
Tror vi får klippa honom, men det är inte så lätt precis. Mormor får rycka in.
Det kommer ett bildbevis sedan.
Danne har faktiskt satt upp en ny tofs på honom nu, han är söt, jättesöt!
Ha en fortsatt bra dag.
So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0