Söndag

Japp, jag var verkligen på gång igår. haha Rolig match om jag inte skrivit det tidigare... :)

Jens har sovit hos oss i natt och han har verkligen snurrat och bökat så det har inte blivit någon riktigt bra sömn.
Nu är Jens på gång och far omkring och leker och stojar. :)
han har ett par typ vad skall man kalla det? tofflor eller mokasiner på sig och det låter så enormt gulligt när han går omkring, eller springer. Låter som en liten tomte. :)
Jag är seg idag och det är tråkigt väder. Nu undrar jag litesmått vart sommaren tog vägen, men den lär väl dyka upp igen hoppas jag.
Nu är det inte så många veckor till vi åker up till Dalarna. Det skall verkligen blir orligt att komma iväg.
Bävar lite för resan upp, den tar ju några timmar. Vi har planer på att åka på natten så Jens kan sova mycket i bilen. Kan det funka tro? Vi var ju till Oslo i december och resan gick super men då var inte Jens lika sprallig som han är nu. :)
Dags för något annat.
Ha en skön söndag.

Kommentarer
Postat av: pej

Hej vännen!



Angående att resa med barn så funderar vi oxå på att åka på natten när vi ska åka till Halmstad. Skruttan tycker ju inte alls det är roligt att sitta stilla i bilen så jag tror det är enda chansen. Vi får börja med att se hur det går för henne att flyga nu ;-)

KramKram

2008-06-22 @ 11:08:57
URL: http://pbme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0