Tråkigt

Det har varit en tråkdag, har inte haft lust till någonting. Blää
vi var ut en sväng och promenerade, det är väl typ det nyttigaste vi gjort idag så då kan ni ju tänka er själva... :(
Känner inte för någonting. Varför känns det så här nu då?
Imorgon är det iaf träning och det får väl förhoppningsvis igång mig.
På tisdag fyller svärmor år, vi har inte köpt någon present ännu, har inga ideer heller. en fin blomma kanske det får bli?

Jens går på dagis tisdag och fredag den här veckan sedan har han semester.
Daniel skall på en anställningsintervju i Göteborg på torsdag. Hoppas det går bra.

Kollade lite på matchen mellan Spanien och Italien men den var skittråkig så det slutade jag med.
Skall ta och läsa ut en bok som jag håller på med, den är rätt tråkig den med så jag hoppas bli klar med den ikväll. :)
Tråkigt vad ordet för dagen..
Jaja, ha en skön natt och sov gott.

Kommentarer
Postat av: Titti

Hoppas det känns bättre idag då! En fin bild på Jens i en ram brukar vara uppskattat av farmor/mormor, och en liten blomma till!

Kram

2008-06-23 @ 13:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0