Tyst och lungt

Nu har Daniel åkt iväg till Göteborg, Jens sover som en liten stock och jag sitter här vid datorn.
Det är väldans tyst. Jaja, snart vaknar vilddjuret och då skall mamma och Jens busa så det står härliga till. :)

Det fortsätter vara grått och trist väder men jag har hört från olika håll att nästa vecka så skall det bli varmt igen, hoppas det stämmer.
Vi har fortfarande inte kommit överens om i vilken bil vi skall åka men det lär väl ge sig med tiden.
Risken är faktiskt ganska stor att det blir två bilar. Det känns rätt fånigt men vi vill ju egentligen stanna hela veckan och pappa måååste ju vara hemma till fredag. Suck suck
Kommer inte på så mycket att skriva. Nu när lederna är så bra så har jag ju inte så mycket att gnälla över längre. ;)
So long

Kommentarer
Postat av: xMx

Skönt att dina leder är bättre!

Det är nog bäst att ni tar två bilar så din pappa får åka sin bullriga bil.

Pappor alltså...fniss

2008-06-26 @ 20:26:43
URL: http://xmx.blogg.se/
Postat av: T

Hej Ulrika,



Först vill jag säga att vad skönt att dina leder är bättre. Sen vill jag gratulera dina föräldrar till den renaste/bästa restaurangen. Det var helkul.

Sen tycker jag att ni gör rätt i att ta två bilar. Ha inget dåligt samvete för det. :)

Sitter du också klistrad framför fotbollen idag?

Jag håller faktiskt på ryssland.



Ha en bra kväll!

2008-06-26 @ 21:33:00
URL: http://modestymom.blogg.se/
Postat av: T

Glömde ju säga att visst är syster Satu bäst! :P

2008-06-26 @ 21:49:12
URL: http://modestymom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0