Vilken glädje!!!

Jag har ju min älskade lillebror i Oslo. Tänker på honom grymt mycket, mina syskon står mig väldigt nära och är mina bästa vänner.
Det känns lite tråkigt att ha honom så långt borta men jag vet att han trivs och är glad, jag får alltså köpa läget. :)

Hur som helst så fick jag ett samtal från honom nu ikväll. jag blev jätteglad att höra hans röst och vi snakcade på ett tag. Jag frågade som alltid om han inte hade några planer på att komma hem snart, pappa hade sagt någonting om nästa helg.
Nja, jag vet inte sa han men vi hörs snart igen.
Okej tänkte jag, han har väl mycket att göra.
Fem minuter, eller något, efter att vi lagt på så ringer det på dörren här hemma.
Vet ni vem det var?
Jesper!!
Gud i himlen vad glad och överaskad jag blev, vilken glädje.
Nu har andra halvlek börjat. Heeeja Ryssland! :)
Godnatt

Kommentarer
Postat av: Titti

En härlig surprice! Vad skönt att dina leder är så superbra nu, är det Mabtheran som är mirkaelmedicinen? Hoppas ni sovit bättre inatt och länge nu på morgonen!

Kram

2008-06-27 @ 07:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0