Aj

Jag stoppade ner fingret i en kokhet flaska med velling. :( Ojoj, jag har ont som katten i fingret. Skulle vilja stå och hålla det under iskallt vatten hela tiden men då kan man ju aldrig sluta, då får jag stå där hela natten...
Klantig är jag ibland.

En god vän ringde mig för en stund sedan, vi pratar inte så ofta men när det väl händer är det så roligt. Hoppas jag får träffa dig i sommar M!

Nu sover gosungen min, gick bra att lägga honom ikväll också! Tjohoo :)
Hoppas monstrerna håller sig borta inatt.
Jag skall strax hoppa isäng, upp tidigt imorgon.

Tack Titti!
Godnatt på er.

Kommentarer
Postat av: pej

Hej vännen!

Nej men aj vad ont i fingret. Hoppas det går över. Nu ska jag ta och gå och lägga mig och försöka sova. Ska upp och jobba imorrn.
Hoppas du får sova inatt!
Gonatt!
KramKram

2008-05-27 @ 21:45:38
URL: http://pbme.blogg.se
Postat av: Satu

Nemen aaaj! Det är visst fler som har otur här!

Sov gott!

2008-05-27 @ 22:10:45
URL: http://satuelisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0