En gång till

Okej, då försöker jag igen då. Jag hade precis skrivit ett inlägg och tryckt på publicera då visade det sig att en viss liten filur hade dragit ur sladden till bredbandet. Tack för den.

Jag har varit och tränat, det gick bra. Klart jag känner att mina leder är rätt dåliga nu men det är bara att bita ihop. :)
Man skall väl inte träna för mycket när man har inflammationer i kroppen men jag har mitt egena lilla resonemang vad det gäller det.
Det var roligt hur som helst och färdtjänsten kom bara en kvart försent i förmiddags. Jaja, så länge det inte är värre än så får man vara glad.  De på färdtjänsten tycker väl att jag skall vara tacksam för att den överhuvudtaget kommer men det tänker jag inte vara. Nu överdriver jag lite menmen... :)

Vi skall åka in och storhandla lite senare. :( Ingen favorit precis. Jens passar på att hälsa på mormor och morfar, det är roligare. Pappa undrade om vi skulle grilla ikväll men vi tar det imorgon istället.
Annars inget nytt från Getinge.
Ha en fortsatt bra måndag.
So long

Kommentarer
Postat av: pej

Gokväll vännen!

Vad stark du är som åker och tränar trots dina inflammationer.
Guuu va gott med grillat! Hoppas det blir av imorrn.
Hoppas ni får en bra kväll!
KramKram

2008-05-19 @ 18:54:27
URL: http://pbme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0