En glad kille

Jens har varit på topp hela dagen, verkligen sprudlande. Sjungit och pratat som bara den. Nu har vi upptäckt ett nytt ord han säger:Tiiisse eller något och det är lika med Kisse katt. haha
Han har ett gosedjur som är en katt, det är favogosedjuret, han har femtielva andra men den är alltså bäst. Jag håller med honom, den är jättesöt.

Vi har varit i stan idag. Hälsat på svärmor och lite annat. Det har varit en bra dag och riktigt härligt väder har vi haft också.

Jesper, lillebror, var här vid halvtolv och sa hejdå. Tårarna var inte långt borta. Han är vuxen nu min lillebror men för mig är han alltid prins Riri.
Hoppas det går bra för de i Oslo, det gör det säkert.

Det var svårt att lägga Jens ikväll. Han vill helt enkelt inte lägga sig ner. Tillslut somnade han bredvid mig i vår säng, det är inte likt honom. Jag har hört att de kan få lite separationsångest när de börjar på dagis, sover dåligt osv. Stämmer det? Han sover rätt dåligt nu, vaknar någon gång under natten och då går det inte att få honom att somna om, bara om vi tar över honom till oss, annars skriker han högre och högre till trummhinnorna spricker eller något, tror det skulle sluta med det iaf..
nix, dags för sängen.
Godnatt på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0