Ett litet blindstyre :)

Min son är ju så underbar så det finns inga ord. *lycka*
Nu har han knallat lägenheten runt typ tio gånger om inte mer, i sin lilla hand har han haft min vita käpp. Han går precis som mamma, med käppen framför sig och dunkar i golvet. :) Gud i himmelen villken liten gosunge han är.
Ja, man får skratta många gånger om dagen tack vare honom. :)

Dagen har varit bra i övrigt också. Jag stack iväg och tränade vid elvatiden. Gissa om det var varmtt på gymmet? En aningens kan man väl säga, men det är ju varmt överallt.
Jag hoppade in i bastun efter träningen, som alltid, det är ju så skönt. Där träffade jag på en jättetrevlig tjej, kul med lite nya människor. Älskar när folk tar kontakt och inte är rädda för det. Hon hade tydligen ett gäng släktingar som var synskadade så det hjälpte väl upp det hela.
Då vet hon att vi inte är så farliga... ;)

Nej, nu är det strax matdags.
Ha nu en skön kväll i värmen.
So long

Kommentarer
Postat av: JULIA

jag har också tränat i värmen idag, jobbigt! XP men det är alltid skönt efterråt :)

2008-05-30 @ 18:00:28
URL: http://juliakrull.blogg.se
Postat av: TheUltimateTysk

En hästsko.

2008-05-30 @ 18:06:32
URL: http://ultimateblogg.blogg.se
Postat av: JULIA

aa, det är det! söt va? :D

2008-05-30 @ 18:41:00
URL: http://juliakrull.blogg.se
Postat av: Satu

Det låter hääärligt Ulrika! hihi *de små liven*

Och vad härligt att folk är uppfostrade bättre ,så de inte behöver vara rädda för blinda..

du jag undrar en sak... ibland när jag skriver i bloggen...är det nått som du missar kanske?
Som nu när jag gjorde om bloggdesignen?

vet du hur den blev ? och visste du hur den var innan?
Om inte så kan jag beskriva för dig?
och en sak till... kan du några färger?
För jag vet inte om du vart blind hela livet eller förlorat synen senare?

Kram *nyfiken* Satu

2008-05-30 @ 19:41:54
URL: http://satuelisa.blogg.se
Postat av: Cecilia

Hahha! Det där med din käpp, Minna gör likadant fast med min mormors käpp. Den tar hon och bonkar omkring med. Då är det bäst att hålla koll på allt runt omkring och sig själv så man inte får sig en blåtira.
Här har det varit varmt men jag har INTE tränat!! Jag försöker bygga upp lite bränna men det går sådär när man inget pigment har ;-)
KRamis i massor från oss till er

2008-05-30 @ 21:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0