Går, går och går

Ja, nu har Jens verkligen släppt taget. Efter att vi kom hem så har han knallat mellan möblerna här hemma. Sååå duktig han är min lille vän. Så lycklig han är när han gör det också. Han går, snubblar och reser sig. Så har han hållit på. Vi har stått och aploderat honom och mellan promenaderna har han aploderat sig själv också. :) Min sötnos.
Nu hör jag honom, han ligger och hostar. Usch, hoppas hostan ger med sig snart. Vi har ju en tid till bvc på måndag, då får de kolla honom, om han nu inte blir sämre under helgen för då får vi åka in med honom.

Vi tog en fika på Galgberget och det var verkligen mysigt. Gott med våfflor. :) Vi var där inte så länge eftersom Jens blev en aningens otålig. Det kom många hundar dit och Jens älskar hundar och katter, han vill bara fram till dem hela tiden vilket kanske inte alltid är så lyckat.

Nix, nu skall jag snart hoppa i säng.
Jag måste verkligen försöka rycka upp mig nu,jag känner mig inte på topp och det påverkar alla.
Tack ni som skrivit, jag hoppas också det ordnar sig med färdtjänsten snart. Det är skönt att veta att ni håller tummarna för min skull.
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0