Härlig dag

Nu är jag slingad och alltså ljus i huvudet, känns bra och roligt att ha förändrat sig lite iaf. :)
Efter besöket hos frissan for vi in till stan. Danne och Jens uträttade några ärenden inne i stan medan jag uträttade ett eget litet ärende någon annanstans. :)

Solen har strålat och vi stack upp till.... jo Galgberget, vilken nyhet. Vi hämtade först upp Dannes mamma och hon var glad och pigg. Det där med sängen har ordnat sig men be mig inte förklara hur för det orkar jag bara inte berätta. ;)
Det är min systers sambos systrar som har hand om Hallandsgården på Galgberget den här sommaren, det är verkligen mysigt där. Hur som helst var det väldigt lungt för en gång skull så systrarna hann sätta sig ner och prata med oss. Vilka underbara tjejer, verkligen! Det är ett par människor jag mer än gärna vill lära känna mer. Det var så himla lätt att prata med dem och vi skrattade mycket!
Ja, tiden bara sprang iväg och helt plötsligt var klockan sex. Vi for hem till mamma och pappa. Jens fick mat av morfar och jag och Danne tog en kopp kaffe.
Sedan handlade vi på Maxi och hämtade upp lite mat på den tailändska krogen. Mums
När Jens var badad och vellingen uppdrucken var klockan över nio. Nu sover lille vännen, utan protester den här kvällen också. :)

Imorgon skall jag träna och gosrosen skall till dagis.
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Satu

Åh låter verkligen som helt PERFEKT dag! I gott sällskap!! ;-) Och skönt att vara*slingad* Här har du en till som behöver slingas/blekas...*fniss*
Och låter himla fint att lillskutten din somnade igen utan bök& stök*hihi*
Kram önskar er bästa dagen!

2008-05-30 @ 07:10:50
URL: http://satuelisa.blogg.se
Postat av: Cecilia

Visst är det roligt att göra något nytt med håret! Jag har hållt på så mycket nu det senast men lika kul varje gång ;-)
Härligt att Jens somnar utan protester, han var säkert trött och längtade efter sin goa säng hihih!
Ha en fin fin helg och sköt om er!
Kramis

2008-05-30 @ 09:14:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0