Hmmm

Jaja, alltid är det något man kan irritera sig på.
Vi har varit på det där mötet nu, med chefen för förskolan. Hon var säkert bra och så där, problemet med henne var att hon ignorerade mig totalt. Hon satt bara och pratade med Daniel, vad tycker du om det? Känner du till det? osv osv.
Jag satt där och kände att jag började koka mer och mer. Jag la in några meningar här och där men det hjälpte inte mycket. Funderade på att resa mig och säga: nu går jag för här behöfs jag ju inte eller något sånt. Men sånna där melodramatiska avsked brukar sluta på ett pinsamt sätt, (jag har provat några gånger nämligen) för det mesta med att jag inte hittar dörren ut. Det tar liksom udden av det hela, som ni kanske kan förstå...
Jag satt alltså kvar och kokade lite till. På slutet fick jag in någon kommentar om manliga barnskötare eller förskolelärare. Då lyssnade hon och höll med.
Jaja, jag kommer antagligen inte behöva ha kontakt med henne så mycket utan det är ju personalen på Grodan och de är ju super allihop.

Dags att sätta på en kopp kaffe. Jens sover, han snyftar i sömnen, min lille lurvboll, varför det? han somnade i min famn när han kom hem.. Först la vi honom i sängen men det ville han inte alls. Han var jättetrött men samtidigt uppspelt.
Hoppas han slutar snyfta nu bara, det låter inte roligt alls. Vill gå in och pussa och krama honom.
Bye

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Va tråkigt med såna människor!! Tur att det inte är hon som passar jens..
Det där snyftandet känner jag igen, Minna gör så ibland men oftast skriker hon i sömnen. Kan vara en massa drömmar och intryck som ska bearbetas. Hoppas ni får en god natts sömn trots lite snyft..
Kramis

2008-05-14 @ 19:53:26
Postat av: Titti

Du får ursäkta, men jag ser situationen framför mig, hur du ska storma ut och går in i en garderob eller nått istället, och så har jag skrattat lite. Inte åt dig, men med dig! Du besktriver det så roligt!
Ja, sånna människor är svåra att hantera, och det måste vara svårare i din situation, som inte kan ta ögonkontakt osv. Du kämpar på skitbra, jag är så imponerad av dig!
Kram

2008-05-15 @ 11:52:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0