Jaha, där ser man

När vi kom till dagiset så möttes vi av en glad kille som inte ville gå hem. Hmmm
Sedan berättade personalen att min gosvän hade ätit fyra potsioner med soppa plus macka. Okej, jaha?? Han som aldrig äter bra med lunch. men det var ju bara superskoj att höra. När han kom hem åt han en macka till och nyponsoppa.
Han har varit sprallig som katten sedan han kom hem. han är busig också.

Här om kvällen kom han och slog den bärbara telefonen rätt i huvudet på mig. Detta hände några gånger och vi blev såklart arga på honom. Sedan tog han fjärrisen och dunkade i Dannes huvud. Inga roliga saker han sysslar med just nu. Det är mycket sånt här. Jag har oroat mig lite för att han skulle göra så på dagis och när vi frågade idag visade det sig att han hade gjort något liknande. De blev arga på honom och då såg han väl lite ledsen ut. När jag och Daniel säger något så ler han bara. Respekt för sina föräldrar, eller vadå?
Någon som känner igen det här beteendet? Kul är det ju inte.

Nu tog han precis Daniels glasögon för femtelfte gången. Daniel blev arg.
Nix, får återgå.
So long

Kommentarer
Postat av: Satu

Hej Ullis!
nu kikar jag in här igen... Har länkat till dig bland mina favoriter nu.Hard us ett det? :D

Precis så är det med min lilla Busfia här...Det där beteendet menar jag... Iofs inte lika ofta längre eftersom hon får sig en REJÄL
utskällning,men dock,helt plötsligt kan man få sig en smäll med nått i skallen.

Hihi kanske det där med den enorma matlusten smittat av sig här också?
Cassie hade ätit 2 stora portioner idag dagis berättade fröken.. fniss och sedn åt hon friskt hemma också,kanske tillväxtperiod just nu?
Kanske din lilla gosse också hard et(förmodligtvis!)

Njut kvällen ,och Kram från oss!

2008-05-20 @ 22:24:42
URL: http://satuelisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0