Jaha, där ser man

Vi har fått mail från en person som sitter i hallandstrafikens styrelse och han har tydligen kollat upp vad som gäller och vad det är för regler som råder när man skall ha barn med sig i färdtjänsten. Reglerna är precis så som jag vill ha dem, färdtjänsten tillhandahåller en bilbarnstol så jag slipper släpa omkring på den. Tack för det då, men vad sjutton, kan de inte ha folk som kan sin sak där?? Eller iaf kollaupp ordentligt när de är osäkra.
Klart jag är glad nu för det kommer väl funka i fortsättningen, förhoppningsvis iaf. Men jag måste erkänna att jag inte är nöjd,jag är fortfarande arg, speciellt över bemötandet jag fick. Det minsta jag förväntar mig är en ursäkt.
Han skrev också att Hallandstrafiken antagligen kommer att ta kontakt med oss. Mmmm, bra då skalljag säga vad jag tycker. eller ja, kanske inte precis vad jag tycker för det vore kanske lite för otrevligt för personen i fråga.

Men jag vill fortfarande att HO gör något, fast nu finns det ju ingen regel att fixa till så det blir väl inget av med det kan jag tro. Synd bara att den där personen kommer undan så lätt, hon förstörde så mycket för mig.
Jaja, nu skall jag inte vara sån.
Bye

Kommentarer
Postat av: pej

Skönt att det ordnar sig med bilbarnstol men jag förstår om du fortfarande är "grinig" påden personen som var otrevlig. Usch!
KramKram

2008-05-05 @ 18:20:07
URL: http://pbme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0