Kväll igen

Det känns verkligen så bra inom mig när jag känner att ni finns här och hoppas för min skull, tack!

Nu är det kväll igen, tiden går så fort, men det var ju det jag ville den skulle göra, iaf den här veckan... :)
Jens la sig utan några protester ikväll igen, så underbart trevligt av min lille gosunge. :)
Annars har det inte hänt mycket sedan jag skrev senast. jag har gått som i en dimma och närapå somnat så fort jag satt mig ner. det känns som att sängen vore en bra idé?!?

Imorgon skall jag göra slingor!!! Tjohooo Jag har haft det som en morot framför mig, för att ta mig igenom den här dagen, fast den blev ju inte så falig ändå.. haha Men det går bra med en morot trots det.
Det strålande sommarvädret skall visst hålla i sig, till helgen skall det tydligen bli 28 grader.
Nej, nu lämnar jag min blogg för idag.
Hoppas ni får sova gott.
Godnatt och kram.

Kommentarer
Postat av: Satu

Åååh,det vankas frisören här också,gud så skönt! hihi verkligen morot!

Och skönt lillskrutten soomnade utan BÖK!

Kram & sovgott

2008-05-28 @ 21:31:39
URL: http://satuelisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0