Lördag

Vi tog en promenad till affären på dagen, Jens tjoade och vinkade på allt och alla, han var verkligen på gott humör.
Han fortsätter knalla omkring, han liksom flämtar av glädje när han stultar fram, låter lite som en hund faktiskt. :)
Själv somnade jag på soffan en stund i eftermiddags och det var himla skönt. Vaknade och kände mig på mycket bättre humör. Solen sken in på mig och Danne stod i köket och lagade god mat. :)

Jens har sovit lite idag, bara en timme och det innebar förstås att han var ganska så gnällig och trött på slutet. Han somnade som en stock vid halvåtta. Jag och Daniel har haft en lugn kväll framför tv:n.
Jag har pratat med pappap, han måste verkligen ta tag i mamma nu och ställa lite krav. Han tycker det är jobbigt, det vet jag mycket väl men det finns inte så mycket annat att göra. Jag skall iaf ställa mina krav, det måste jag göra, för allas vår skull.

Såg precis din kommentar Pej, tack du är en fin vän.
Godnatt på er.

Kommentarer
Postat av: pej

Gomorron vännen!

Skönt att din pappa ska ta tag i det. Förstår att det är jobbigt för er alla men det är nog det enda rätta i det här läget.

Hoppas ni får en bra dag!
KramKram

2008-05-04 @ 09:23:28
URL: http://pbme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0