Lördag

Kan inte säga att vi gjort mycket idag. Vi tog en promenad för att handla kött till grillningen ikväll. Annars har det varit lungt... Det är strålande väder idag med men jag är jätterädd för solen nu. Igår var jag ute endel och jag försökte verkligen hålla mig i skuggan men ändå på kvällen så såg det tydligen lite konstigt ut i mitt ansikte. Antar det är pensilinet. Jag var svart under ögonen, men det kan ju bero på att jag var himla trött också? haha Vem vet. Hur som helst försöker jag passa mig lite för solen och det är ju tråkigt för jag tycker det är himla skönt att sola.
men min hals är så mycket bättre, det är värt allt. :)

Jens är lite upp och ner i humöret idag. Han sitter just nu och leker för fullt, det är skönt när han kan leka för sig själv lite.
Snart dags att tända grillen. Mums!
Ha nu en mysig kväll!
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0