Måndagkväll

Jens ligger i sängen men han sover inte, han borde vara trött. Han skriker iaf inte. Han somnar nog vilken sekund som helst, hoppas jag.

Imorgon skall jag iväg och träna på förmiddagen, hoppas lederna tycker det skall bli lika kul som jag gör. :) Men det vet man ju aldrig med dem.
På eftermiddagen skall jag bland annat hämta ut min medicin. Den kostar 26 000 kr så jag lär få mitt frikort imorgon... :)
Så skall jag ladda över lite musik så jag kan ta med mig på onsdag, en bra bok lär åka med också. Tur att sköterskorna är så underbara där, de brukar kunna ta sig tid och prata med en, hoppas de kan det på onsdag också. Det finns säkert några trevliga patienter, att snacka med.
Nej, nu skall jag läsa lite. Tror minsann Jens precis somnade, skall inte ropa hej än men jag tror faktiskt det är så.
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Titti

Håller tummarna för att du får en bra dag, att tiden går fort och att medicinen gör underverk!
Kram

2008-05-27 @ 09:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0