Matvrak

Det var inte så värst länge sedan vi kom hem, det har varit en lång men bra dag.
Vi lämnade Jens hos Brigitta vid tolv och sedan bar det av ner till Lund. jag är inte alls nervös för att lämna Jens längre, det har ju alltid gått så himla bra. vi hann faktiskt med en sväng in på IKEA på vägen ner men så kom vi också på sekunden till sjukhuset...

Farbrorn som gör ögonen åt mig blev verkligen jätteglad när vi berättade om Jens. Vi hade med ett foto på honom dels för att han skulle få se honom och dels för att han skulle göra mina ögon efter Jens. haha Så nu har Jens mammas ögon. :) Eller tvärt om kanske man skall säga. hihi

vi tog en sväng in på Burger King när vi åkte hem. Vi var hemma hos Brigitta vid halvsex och som väntat hade allt gått super, Jens hade ätit som en liten häst, både det ena och det andra. :) Han hade busat och haft det jättebra. När vi kom sov han i vagnen, Anna och hennes pojkvän var ute och promenerade med honom. De hade bland annat varit på torget och ätit glass, så mysigt!
Efter det åkte vi till mamma och pappa, var ju tvungen att visa mina nya ögon och så tänkte jag att Jens  kanske kunde få lite middag där. Jag hade väl inte räknat med att han skulle äta så mycket men jisses, han åt som katten.
När vi kom hem drack han upp hela flaskan med välling. Nu är han inte alls trött men snart slocknar han nog, hoppas jag.

Jag skall ringa sjukhuset imorgon för jag måste få hjälp med halsen, nu funderar jag på om det är pollen? Hmm, har aldrig någonsin haft problem med det men man funderar ju. Jag har ont i bröstet, det svider och värker, kanske för att jag hostat så mycket.
Nix, nu skall jag försöka få min lille vän att koppla av.
Godnatt på er.


Kommentarer
Postat av: pej

Hej vännen!
Tack för din söta kommentar.
Vad skönt att det har gått så bra med Jens hela dagen. Jag blev jättenyfiken. Vad menar du med nya ögon? :-)
Gonatt!
KramKram

2008-05-07 @ 21:37:44
URL: http://pbme.blogg.se
Postat av: pej

Aha! Ja men då förstår jag lite mer :-)
*fniss* Ja, röda ögon kanske skulle vara nåt!
Hoppas du får sova inatt!
KramKram

2008-05-07 @ 21:56:52
URL: http://pbme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0