Mysig eftermiddag

Vi stack till Möllegård på eftermiddagen, de säljer italiens glass där och den är såå god. :) Jens hade först sovit ett bra tag och sedan ätit lite, maten
har inte gått riktigt lika bra som igår men så blir det ju ibland försöker jag trösta mig med.
Lillebror kom också till Möllegård så vi fick lite sällskap av honom. Han åker tillbaka till Oslo nästa vecka, usch, jag kommer att sakna honom, min lille
lille bror.

När vi kom hem grillade vi, det blev lite sent med allt och jens hann bli trött. Han hoppade i säng strax efter åtta och nu sover han gott. Imorgon är
det dags för dagis igen. Hjälp, vad dagarna går fort.
Jag känner mig själv jättetrött, in i märgen,jag vet inte vad det är? Är bara trött kanske, inte svårare än så... :)
Godnatt.

Tack T för din jättefina kommentar, den värmde. Många kramar till dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0