Sjukhus

Jodå, det blev en sväng till sjukhusapoteket. Har man inget roligare för sig en lördag så kan man ju alltid åka dit, eller hur?
Jag tog ut mina meton så ikväll skall jag ta dem, innan jag går och lägger mig, hoppas jag inte mår illa imorgon bara, det är ju min dag då... :)

Vi tog en kaffe i kafeterian, hmmm, fanns det inget roligare ställe att fika på kan man fråga sig? Jaja, vi gjorde det iaf och vad dött det var där. Satt så smått och filosoferade och blev nästan deppig. tänkt på alla gånger jag legat på sjukhus, över en helg. Usch, det är nog det segaste som finns. Inte ens läkarrond då ju. :(

Nu är det snart matdags, vi grillar för omväxlingskull. :) Men gott är det.
Ikväll är det melodifestivalen, skall faktiskt bli spännand att se hur det går. Efter ikväll är det över, hur många månadder har det hållt på?
Jaja, ha en skön kväll.

Kommentarer
Postat av: Helena

Nu har jag läst igenom nästan hela din blogg och herregud vad du har gått igenom! Din berättelse om er önskan att få barn och när du blev gravid osv fick mig att börja gråta. Du måste vara en otroligt stark kvinna och jag är alldeles full av beundran över vad du klarar av. Det är så lätt att sitta och gnälla över småsaker, är otroligt nyttigt att ibland läsa andras historier så ens egna problem hamnar i rätt proportioner sådär... Jag har spenderat så himla många veckor och månader nu med att tycka synd om mig själv, det är dags att sluta med det nu, kan du bekämpa dina motgångar som är milsvid ifrån mina med så gott mod måste jag kunna ta den här lilla motgången också.

Tack så mycket för att du delar med dig!!!

2008-05-24 @ 21:58:42
URL: http://helenasnackar.blogg.se
Postat av: pej

Gokväll vännen!

Ikväll har faktiskt vi oxå grillat. Det är ju bara sååå gott. Lika gott varje gång *fniss*
Hoppas ni får en bra natt!
KramKram

2008-05-24 @ 22:05:14
URL: http://pbme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0